یزدفردا "در جلسه نماینده مردم اردکان و مدير عامل شركت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات کشور موانع و تنگناهای فراروی سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن شهرستان اردکان مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار گرفت.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت این شرکت در پروژه های مهم صنعتی اردکان ،روند توسعه سرمایه گذاری در این شهرستان را مطلوب و روبه رشد خواند و خواستار رفع برخی کاستی ها و مشکلات موجود شد.
محمدرضا تابش با بیان اینکه در روند شکل گیری و توسعه صنعتی شهرستان باید صنایع نیز در توسعه زیرساختهای خدماتی،رفاهی و ورزشی اردکان نیز اهتمام لازم را داشته باشند تصریح کرد: توسعه پایدار و متوازن از الزامات مهم در فرایند رشد و شکوفایی هر منطقه است تا همه مردم بتوانند از مواهب این توسعه بهره مند گردند.
وی با تاکید بر استفاده از توان متخصصان بومی در اجرای پروژه ها افزود: با توجه به استعداد و توان متخصصان بومی شهرستان لازم است تا کارها به پیمانکاران محلی نیز واسپاری گردد که این امر نه تنها باعث همراهی و سهیم شدن بیشتر مردم در اجرای پروژه ها می گردد بلکه حق مردم در استفاده از مواهب پیشرفت و توسعه شهرستان نیز مد نظر قرار می گیرد.
پرویز کاظمی نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از روند پیشرفت پروژه های مهم صنعتی در شهرستان اردکان افزود این موارد در جلسه هیات مدیره مطرح و ان شاء ا.. واحدهای صنعتی نیز به این موارد توجه لازم و کافی را مبذول خواهند داشت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا